Eylul41 Ya umarım biraz daha bekler 🥹🥹Bizede doktor Ufak bı terslik hissetigin an en yakın acile at kendini dedi En az iki hafta daha Beklese çok iyi olur dedi yarın için cagirdi ama hst uzak eşim izin alamıyor kendim gitsem sancı VS İCİN riskli napcam bilmiyorum umarım zamanını beklerler sağlıcakla 🥹