deletedmom43191 merhaba. Simdi baktimda nst kagidima 0 nin ustu çıkmış sanci yok dedi gecende dr
Ever sancim yok ama aşırı kasilmam var o zamanda vardi cikmiyordu fakat dunden beri duzenli olmaya basladi sanki yani duzenli derken yarim saate 2 3 defa veya 1 saatte olmaya basladi. Acilden gitsem mudahale ederlermi doktorum baska ilde kendisiyle gorustumde 5 dakikada bir sık siddetli olmuyorsa sorun yok diyor ama ben endişe ediyorum sabah 6 da itibaren oglen 2 ye kadar 5 kez kasilmam oldu canimida yakti baya