Merhaba benimde 4+6 da pembe lekelenme oldu acile gittiğimde keseyi gördük kesede ve rahimde kanama alanı görülmedi günde 3 kere 200mg proteston reçete edildi ağız yoluyla alıyordum fakat baş dönmesi baş ağrısı çok fazla yaşadım kafamı kaldıramıyorum açıkçası vajinal olarak kullanmaya başladım lekelenmem 4 gün pembe olarak devam etti o 4 günlük sürecinde ağız yoluyla alıyordum ilacı fakat 5. Gün vajinale geçtim daha sonra kahverengiye döndü 2 gün kadar devam etti kesildi ama hala kullan dedi doktorum 6+4 deyiz kasık ağrın ve kırmızıya dönen yoğunluğu artan bi kanama olmadığı sürece korkma ama kahverengi de olsa mutlaka doktora git her türlü lekelenme düşük riski kabul ediliyor