Jdjdjdldl bende yaşadım o zamanlar 4 haftalık ve 6 haftalıkken yaşadım şimdi 8+2 yim şuan bı sıkıntı yok progestan kullanıyorum 4 gündür kesildi gelmiyo doktorum 15 haftaya kadar ara ara gelmesi normal dedi normal kan olmadigi sürece korkmayin bende korkup 6 haftalıkken gittim alttan bakmak istediler izin vermedim sonra kendi doktoruma gitmiştim herşey iyidi ilaç kullansanız iyi olurdu bı kendi doktorunuza sorun bence