Ben kızımda iğne dahil 12. Gün 4.4 14. Gün 27 ile öğrenmiştim dün 12. kan testinde 2.66 çıktı ümidim yok ama kızımda da kaybettiğim bebeğimde de beyaz akıntı oldu yine var da adet sancımda var dünden beri ara ara girip çıkıyor ne olacak bilmiyorum ayrıca göğüslerde şişkinlik var baya