ErsBegAs kesinlikle öyle sanırım 🥰 bşr de ben şunu farkettim kız bebekte daha duygusal daha hasta daha agresif oldum,ya da bana öyle gelşyor bilemiyorum.oğlumda sadece duygusal ve ağlaktım 🙈 bunda neler yaşıyorum kestiremiyorum artık 🙄😍🤷♀️ umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız ❤️siz de normal olduğuna emin olun,biraz olsun rahatlayın 🌸🌸