ErsBegAs
Ben bu kadar fazla olmasını normal bulmuyorum. Tamam hormonlar da etkiliyor ama hepimizde o hormonlardan var. Kimi dizginliyor kimi dizginleyemiyor. Bu böyle gitmez, ya kontrol altına almanız ya da bir psikoloğa gitmenizi tavsiye ederim. Çünkü yakında bebek doğduğu zaman yine böyle her şeye bağırıp çağıran, kızıp küsen bir anne ona da iyi gelmeyecektir. Bir an önce önünü almalısınız.