Yasminn Arkadaşlar ben normal kontrollerimi özelde oluyorum ama detaylıyı devlette çektirmek istiyorum devlet hastanesinde çektirip memnun kalan var mi acaba
Mirayyavuz Yasminn asla tavsiye etmem etlikte çektirdim sonra hiç memnun kalmayınca yine özele gittim
Elifmyilmaz Yasminn bende kontrollerim için özele gidiyorum benim doktorum demetevlerde dr Servet Ünsal polikliniğindeki dr Ali ipek i önerdi ve ben çok memnun kaldım gayet güzel inceliyor ve fazlaca gelen vardı baya bilgili bi dr tavsiye ederim
Yasminn Mirayyavuz ya benim gittiğim dr da kısa tutuyormuş tek farklı renkli çıktı vermesi dediler bana bende bi onun icin okadar para vermeye gerek yok diye düşündüm açıkçası
Tuba8435 Yasminn merhaba CanIm ben bişey sormak istiyorum hangi hastaneye gidiyorsun acaba Ankara’da özel muayene ücreti nedir bilgi verebilir misin?
Efegultek Yenimahalle devlete gitmiştim ordaki bir doktor, Atatürk araştırmada Ali ipek varmış. alanın da en iyisiymis bi bakin isterseniz beni oraya yönlendirdiler ama gitmedim daha.
Yasminn Elifmyilmaz Atatürk eğitim aratirmadaki alı İpek mi bide direk detaylı icin randevu alabiliyor muyuz yoksa öncesinde muayeneye mi gittiniz
Elifmyilmaz Yasminn direk arayıp detaylı olarak randevu tarihi saati alabiliyorsun. Atatürk de ki Ali İpek’i bilmiyorum ben aynı kişi mi isim benzerliği mi. Ben 11 kasımda gittim Servet ünsal polikliniğine şimdi de orda mı arayıp bir sorun isterseniz
Bestezdemir Yasminn ilk önce muayneye gidiosun randevu veriyorkar ama yaklaşık 1 ay snrasına erken gitmeniz lazım ben memnun kaldım ali ipekten
Yasminn Elifmyilmaz yaa tamam cok teşekkürler ya çok yardımcı oldun peki Servet Ünsal polikliniği dediğin yer neresi özel mi orası hic duymadım
Efegultek Yasminn bence aynı doktor isim benzerliği bu kadar olmaz herhalde. hem özel de hem araştırmada çalışıyor olabilir. Pazartesi Atatürk araştırmayı ararsanız onlar sizi yönlendirebilir randevu için.
Yasminn Efegultek bende oyle düşündüm ilk önce 182 yi aradım randevu için ama bu isimde doktor olmadığını söylediler sen uzun zaman önce mi çektirdin diğer arkadaşın söylediği özel polikliniği aradım orda varmış
Elifmyilmaz Yasminn Servet Ünsal özel canım demetevlerde bir yer ben çektirdiğimde 280 tl ödemiştik cd ve fotoğraf veriyor. Benim doktorum ayrıntılı ultrasonda bakan göz çok önemli demişti yani iyi bir uzman olması lazım dedi 2 dr önerdi biri Ali İpek biri de çukurambarda bi doktordu diğerine hiç bakmadım Ali İpek’e gittim gerçekten iyiydi 👍🏻
Efegultek Yasminn canim doktor degil radyolog bu beyfendi benim daha günüm var cektirmedim. Ataturk hastanesi direk aradigin da yönlendirme yapılıyormuş
Aysegl Elifmyilmaz aradım sordum 325 dediler ücrete. Siz ve başka bi arkadaş 280 ödemiş. Neden acaba bana öyle dediler ?
Elifmyilmaz Yasminn 31+4 haftadayım başından beri ona gidiyorum memnunum canım gördüğüm kadarıyla nette onunla ilgili olumsuz yorum fazla ama ben hiçbi sorun yaşamadım inşallah bundan sonrada yaşamam tabi. İlgileniyor güzelce bilgi veriyor iyi yani. Zaten ben onun takibi ile Doğum yapan bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine ona gitmeye karar verdim. Oskar hocaya çok iyi diyorlar ama ben hiç gitmedim ona merak da ediyorum ama bu saatten sonra gidemem zaten 😀 sen memnun musun nasıl ilgileniyor mu