minigim__1 Yıllardır içen biriydim , gebeliğimin ilk haftaları inanılmaz tiksindim kokusuna dahi tahammülüm yoktu eşim içen biri balkonda içip içeri girse kokusu midemi bulandırırdı , Şuan 33 haftalığım tiksinmem geçti aksine içmek istiyorum kokusu hoşuma gitmeye başladı ;((( içmemek için direniyorum 38. Hafta da doğumum olucak nasipse biraz daha sıkmaya çalışacağım kendimi umarım başarılı olurum…