Ben gebelik düşünürken azaltmıştım öğrenince de direkt bıraktım başta zaten kokusu midemi bulandırdı, şimdilerde kötü kokmuyor o sebeple aklıma düşüyor ama tutuyorum kendimi vicdan azabı çekmek istemiyorum. Ulaşılabilir olmadığında daha kolay oluyor paketiniz vs olmadığında