lrem Benim de aynı sizinle. gelişim geriliği var ve kafası küçük 33+6 haftayız 1800 küsür dedi gelişimi 2 hafta geride ama en azından yerinde durmuyor az da olsa alıyor dedi düzenli olarak perinatoloji bölümüne takipliyim. Kendi doktoruma kalsa 35. 36. Hafta da sezaryene alacak ve ciğer geliştirici yapacak ama bugün perinatoloji doktorum ciğer geliştirici vurdurma yoksa 1 hafta icinde dogum gercekleşmesi lazım ama gerek yok 37.haftaya kadar yolu var ozaman 2500 gr kadar olur buda yeterli hatta 38.haftaya kadar bile yolur var erken almaya gerek yok sancı olmadıkca doktoruna ilet dedi bugün bi rahatladım açıkçası. Her zayıf doğan küveze girmiyor benimde tek korkum bu açıkçası inşallah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız