S3lin8767 Kt52 kalcada siyatik var kramp bacaklara giriyor ama kasiktaki bicak batmasi gibi damarlar aciyor oksururken farkli yani kramp gibi diye tani.ladim ama kasiktaki kramp.degil.
Derosse Ysfansi normal bende yaşamıştım 11. Haftam bebeğe zarar gelirmi diye düşünüp endişe ediyoruz ama öksürdüğümüzde bebeğe herhangi bir zarar gelmiyormuş. Umarım herşey yolunda gider 🙏
LadyX Ysfansi yaaa onu bilmiyorum ama ben doktoruma muayeneye gittiğim zaman eğer bebek uyuyorsa doktorum öksür diyor uyandırmak için. Yani öksürmek bebeği hareketlendiriyor.
Derosse Doktorunuza danışabilirsiniz ama benım bildiğim kadarıyla zararı yok bide çok korkup sitres olmamak daha iyi.