Ysfansi ay bilirim bicak saplanir gibi hatta bacagima dogru kramp gibi acirdi bugun 38+3oldum gecen hafta yine oksururken ayni sanci oldu kasildigimiz icin oluyor bir problem olcagini sanmam ilk haftalarda cok korkuyordum bende ama baya sık oluyordu korkmayin rahat olun allahin izniyle hicbirsey olmaz.