Zeynoveannesi valla ne isim bulursak tuhaf karşılıyorlar zaten o yüzden hiç takılmamak lazım benim oğlum var adı İnanç Aslan iki ismine de kulp takan mutlaka oldu hiç umrumda olmadı şimdi 9 haftalık hamileyim cinsiyeti bilmiyorum bir oğlum daha olursa cesur yada ardıç birde gece istiyorum ama geceyi eşim net birşekilde hayır dedi 😂 kızım olursa düşünme aşamasındayım ve içim akça ya çok ısınıyor aynı zamanda dua ve şifa ismini de çok seviyorum 🥹