Ravana002 Selamlar kısmetse nişan ayında prensesimiz gelicek ama hala isim secemedik aklımızda 3 isim var sizce hangisi daha güzel olur Asya , Ayla, ve Alya 😊
Zeynoveannesi Ravana002 bence de Asya 🩷 benimde kizim olacak biz de Akça ismine karar verdik.temiz,beyaz anlamına geliyor.❤️ adlarıyla doğup büyüsünlerrr prenseslerimiz🌸
meryemsultan54 Ravana002 bizimde bebiş nisanda doğacak karar veremedik ayla ismini çok seviyorum çok özgün geliyor bana kuzenim koymasaydı kesin koyardı. Alya ve asya çok fazla şu an ayla en güzeli bence 🙏
Svcnhzr Ravana002 hayırlısıyla alın kucağınıza Ayla farklı diğer ikisi çok fazla son zamanlarda kullanılıyor benim de 36+3 te kızım olacak adına karar verdik sonunda Lavin 🩷
Nazligul12 Asya çok hoş🌸 benimde ilk kızım Beren şimdi de kızımız olucak Laren mi Gökçe mi karar veremedik🤦🏻♀️🙂↔️
esrasavas Ravana002 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allahim inşallah canım bizim de nisanda olacak adı Asya 💖
Ayse57 Ravana002 Benim ilk kızım Alya 🥰🥰 ayla yı da çok seviyorum ama burda çok olduğu için ve hiç Alya olmadığı için tercih ettim 🥰
Zeynoveannesi igvescarim dimi verdiği hissiyat temiz guzel bi his 🥰 bicok insan tuhaf karşıladı ama bizim cok icimize sindi.sizde icinize sinen ismi koyun hic etraf ne diyo diye takılmayin her isme bi kulp buluyorlar herkesi memnun etmek mumkun degil🌸
Nymom Ravana002 ayla benim çok hosuma gitti ve anlamını ay ışığı, ayın çevresindeki hale" olarak biliyorum ☺️😌😌