Dlnmscc bende aynı şeyleri yaşadım kanamam vs oldu 12. Haftada. sadece şunu düşünün, bebeğe bir şey olacağı varsa doğarken de olur, 38. Haftada da olur, doğduktan sonra da olur Allah dünyada nefes almayı emretmişse hiçbirşey olmaz Allahın izniyle ben böyle düşünerek yendim bu korkumu şuan 27 haftalığım🥹 bir de senin haftalarında böyle ağrılar vs çok normal hatta kanama bile normal yerleşme kanaması olabiliyor o yüzden içini ferah tut kötü şeyler düşünerek hamileliği kendine zehir etmeeee