Dlnmscc içinizi rahatlatır mı bilmem ama ilk haftalarda bana da öyle olmuştu.Negatif şeyleri okumayın pozitifleri okuyun.Burası dünya her an ihtimallerle yaşıyoruz.Bebeğiniz düşebilir de düşmeyip sağlıkla doğabilir de.Vesvese ve kuruntu sadece size zarar verir.Mutlu olduğunuz da bebeğinizin gelişimi de daha güzel ve sağlıklı olur.Kendi kendinizi mutsuz etmişsiniz,mutlu olmak sizin elinizde.Şükredin sevinin bu forumda aylarca bebek sahibi olmaya çalışan yılda 1kere yumurtlama yakalıyanlar var.Bakın ne güzel Rabbim bir nimet nasib etmiş.Bu 9aylık süreçte de çokca şükrederek bu nimeti güzelleştirebilirsiniz❤️