Dilek_aslndg Bende 33+ 3 teyim ve geçen hafta yıkama ütüleme hastane çantamı hallettim şükür oğluş hala yan duruyor doktorum sezeryan diyor çünki Plesanta da rahim ağzına yakınmış bakalım haftaya randevumuz var belki diyorum tarih belirleriz😊