HazelSeren 34 haftalık olduk bizde dün 🥰 çarşamba kontrolümüz var görüş günü kızçemle 🩷
Her şey bitti sayılır dün beşiği de kurduk bir nevresimini yıkayıp yerleştircem hastane çantası için için her şey hazır yıkandı ütülendi hurçlarına koydum bir çantaya koyulacak onu da pazartesi kız kardeşim gelecek beraber yapalım abla dedi diye ellemedim heves etti diye.
32+5te gitmiştim bende en son erken doğum riski vardı sancılarım vs den dolayı. Serumlar ilaçlar derken şu sıra fena değil azaldı inşallah 38i görürüz zamanında gelir planlı sezeryan olacak zaten ben henüz hiç kilo almadım bebeğim 32+5te 2400dü inşallah zamanını beklerse 3 kiloyu görürüz muhtemelen. Kilodan da önemlisi 36yı görelim de ciğer gelişimi tamamlanmış olsun sağlıkla gelsin en kıymetlisi