Kilosu için bisey diyemeyeceim doktor ne diyorsa ben okeyim onlardan iyi bilecek değilim. Ancak ben olsam doktorumu değiştiririm çünkü göbeğin küçük demek ne demek ? Herkesin kendine has yapısı olur iç karin genişliği diye birse var. Bu şekilde moral bozacak birsey söylemesi tuhafıma gitti