Anne1924 5 gün önce yedim dünde yedim bugunde canım çekiyor etsiz çiğköfte sncta zararı olmaz dimi bir haftada 3 kere yemişmolsam dünde yedim kararsz kaldım
Fatmadmr37 Anne1924 ilk gebeligimde çok yedim simdide de canım çektikçe yiyorum etsiz oldugu için sorun olmaz canim
Mem Anne1924 canım ben etli etsiz yumurtalı hep yedim çok şükür bir şey olamadı doğurdum kızım sapasağlam 2 aylık oldu bile 🙏
deletedmom43191 Anne1924 ayyy illa aserteceksiniz insani kaç gündür hep cigkofte mevzusu 😅😅😅 yok kız birsey olmaz istersen 10 dürüm ye etsizden zarar gelmez 🙈🙈 ağzım sulandı ya hangi markadan alıyosun
Anne1924 Fatmadmr37 eşime ddm gelirken al dünde yedin sorun olur ddi benimde kafam karıştı bnce de birşey olmz ya
Anne1924 deletedmom43191 ya kusura bakma bnde aşırı sevıyprum hep istıyorum eşimde yok dokunur bilmem ne bilmem ne söylendi 😂
Sumiire deletedmom43191 çiğköftem. Varsa şehrinizde çook güzel oluyor genelde kendim yapıyorum buzluğada atıyorum ama bazen kriz tuttuğunda buradan yerim diğerlerini asla yiyemem
Fatmadmr37 Anne1924 içinde bulgur var canım bir şey olmaz çok abartmadikca. Hatta güzel süt yapıyor diyebilirim 😅 dogum yapınca aklınızda bulunsun. Ne zaman yesem sütüm akardı gaz da yapmadı.
Anne1924 Fatmadmr37 Fatmadmr37 yeni bahane mi buldum yemek için valla sağol cnm ben aşırı sevıyorum eşim yüzünden şüpheye girdim yoksa bulgur baharat yağ ne olck 😂
deletedmom43191 Anne1924 hayır etsizden zarar gelmez ye bol bol ama kaliteli marka seç oses komagene arsemia falan
Anne1924 deletedmom43191 adıyamanlı sanırım markası komagene ikisi var yakınlarda oradan alıyoruz genelde
Anne1924 Fatmadmr37 çok teşekkür ederim aradım hemen eşimş al birşey olmaz diye gözünaydın olsun dıyor😂
2cocuk2kopek Anne1924 etsiz çiğköfte yiyebilirsiniz bunda bir sorun yok benim kendi dükkanım var sürekli tüketiyorum . Doktorada danıştım. Gaz dışında sorun olmuyor 😂
Anne1924 2cocuk2kopek ayy ne şanslısın ya ben olsam aşırı yerdim yani çok sevıyorum eşim yok dokunur dıyo zaten aradım al gel birşey olmuyormuş dıye😂
Pelnztrk Anne1924 yani bi zararı yokta sonuçta dışarıdan yediğimiz için dozunu ayarlamak lazım😂 ne koşullarda yapılıyor bilemiyoruz yoksa bulgur v.s yapılıyor zararı yok😵💫
seyma0661 Anne1924 sizede afiyetler olsun 💕 ben içine turşu koydurmuyorum bide nar ekşisi fazla dökmüyorum içim daha rahat ediyor 😂
2cocuk2kopek Anne1924 içinde olunca insan bıkıyor ya şimdi hamileyim dükkana gitmiyorum ama canım istedikçe istiyorum eşimden 🙈 ilk hamileliğimde deli gibi yiyiyordum 2. Farklı oluyormuş