Az önce kabusla uyandım , hamilelikte korkutma duymustum ama böyle ögrenen var mıdır 7 gün kaldı bata ve sag kasığımda ağrı ve yanma var uykuda korktuğum yetmez gibi şimdi bebek olurda düşük olur mu diye korku sardı.. ümmü sübyan mı deniyordu cevremden böyle seylee duymuştum ama yakın zamanda aklımdan gecmemişti nasıl yönetilicek bu sürec arkadaslar