Pnrdrsn aynı patavatsizlikta cevap vereceksin canım. Bana da kaynanam doğum yaptığım zaman daha yeni eve gelmişim, hani çok çocuk istiyordun diye dalga geçmişti, doğumda neler yaşadığımı bilmeden. Sonra bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olduğum zaman güya teselli için diğer gelininin hiç çocuğu olmayacağını şanslı olduğumu söylemişti. Bazı kadınlar kendisininde kadın olduğunu unutuyor. Şuan gidipte ona hamile olduğumu söylemedik mesela. Sanırım daha da söylemem gibi. Öbür dünyada hesabını soracak birisi var nasılsa sen kalbini ferah tut. Herkes yaşattığının, sebep olduğu gözyaşının bedelini ödeyecek ✨ içinde hiçbir şeyi tutma, ağzına geleni üslupluca söyle ki haddini bilsin. Biz sustukça kendilerini ağa paşa zannediyorlar.