Loveis Bugün 2 haftadır sabırsızlıkla beklediğim doktor kontrolüme gittim 🌟 Şükür ki hem bebişi gördüm hemde kalbinin atışını ✨ Haftaya tekrar gidicem çünkü perinatoloji takipliyim, inşallah bugün gibi 1 hafta sonrada herşey yolunda olur. 🩷
Meltemanneolsun Loveis maşallah canım erkenden duymussun ne güzel. 🥰 Sağlıcakla ikerlesin inşallah 🙏🏼🙏🏼
Loveis Annekuzusu06666 ilk defa bugün gittim. Herşeyi ayni anda gorebiliyim diye, şükür ki hepsi de görüldü
Gizem1504 Loveis 4.4 te keseyi gördüm bi düşüğüm var 6 haftalık ondan biraz geç gidiym dedim 7+4üm bugünde kalp atışı ve bebek göründü🌸
Pnrdrsn Gizem1504 canım hayırlı olsun çok sevindim. Devamı da sağlıkla gelsin inşallah. Ben de yarın gidicem kalp atışı için. İnşallah yolunda gider🙏
Loveis Gizem1504 ayy çok heyecanlı ✨ bana ekrandan gösterince bebeği ağladım resmen hatta kalbinin pıt pıt attığını gördüm orda. Dinlemek için henüz erken dedi dinletmedi. Benimde 2 kaybım var, şimdi sorunsuz ilerleyip bu duyguyu hissetmek çok güzel. Sağlıklı olsun ne cinsiyette ne de başka bişey gözüm yok vallahi.
Loveis Meltemanneolsun duymadım da gördüm sadece 🥰 henüz daha erken dedi duymak için. Haftaya dinlettirir büyük ihtimal.
Gizem1504 Loveis bende ağladım dinleyince 2 kere dinletti🌸😍 darısı isteyen herkese sağlıkla sıhhatlee inşallaj🌸🤲🩷
Pnrdrsn Kızlar bugün gittim kalp atışı alamadık. Doktor kese 8 haftayla uyumlu dedi. Yolk büyümüş kese büyümüş ama embriyo istenen şekilde buyumemis dedi. Çok iç açıcı konuşmadı. Birkaç gün daha bekleyelim dedi. Hala ümit var mı bilmiyorum Allah in büyüklüğü.. bebeğime can verir mi bu saatten sonra bilemiyorum 😭
Loveis Pnrdrsn canım sağlıksız bir gebeliğin devam etmemesi en iyisi 😌 iki kere yaşamış biri olarak söylüyorum, bol bol dua edip sağlıklı bir gebelik iste. Allah hakkında hayırlısını versin ✨
Pnrdrsn Loveis o kadar çok dua ettim ve ediyorum ki, vardır bı bildiği Rabb’imin diyorum. Bı de kaynana çıktı şimdi başıma. Doktordan geldik oğluna güya şaka yapıyor. Doğurgan bul bı tane bu da cicianne olsun diyor. Ben mi abartiyorum o saatten beri yüzüne bakmamakla acaba. Böyle zamanda bu şaka yapilir mi ya