Suavage_mom Bihterrr tabi ya bunun enfeksiyonu var dikişi var vs. Bugün doktorum dedi hatta millet ileri gider bizim ülke geri gidiyor diye 😂
Vlog1345 Geçmiş olsun sağ salim almışsınız bebeğinizi kucağınıza. Ama bunu özendirmek amacıyla güzellemeyin lütfen. Büyük bir risk almışsınız.
deletedmom43191 Melissayda yani tamam güzel olabilir ama bebeğin kontrollleri annenin kontrolleri falan sıkıntı yani
Rapunzelll6333 rubeyyisarah ayyy masaWllah maşallah sağlıkla büyütün gzolerim doldu vallahi inşallah normal doğurmak banada nasip olur ilki sezeryan
Ve_ra rubeyyisarah Evimde kendi güvenli alanımda doğurmayı bende çok isterim ama o cesaretim asla yok😅 helal olsun sana Rabbim sağlıkla büyütmek nasip etsin 🍀
Meryeminannesi20 rubeyyisarah böyle bi doğumun maliyeti nedir aşşağı yukarı bende istiyorum aslında ama maddi imkabım buna yetermi düşüncesi var
Meryeminannesi20 rubeyyisarah iki normal doğumum var 3 bebeğim bu yarı yarıya derken 100 milyarada doğum yapan var 50 ye de sizin maliyetiniz ne oldu acaba sorması ayıptır
momkrm19 rubeyyisarah tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün 🤍 bu gibi ev doğumlarında bebiş veya kendiniz hastaneye kontrole götürüyor musunuz yapılması gereken aşılar testler vs yapılıyor sonrası nasıl oluyor?
UraSsmom rubeyyisarah Benim 2 sezeryanım var ssvd istiyorum aslında ama cesaret edemiyorum pek, ve maddi olarak nasıl bir süreç ebeyle çalışmak sakıncası yoksa öğrenebilir miyim