zynrn tek umudum diğer kesenin kaybolması
İsyan etmek istemiyorum demişsiniz ama bu şekilde düşünmeniz ve konuşmanız bence çok yanlış istemeden isyana düşüyorsunuz emin olun buradaki tüm ikiz anneleri ilk öğrendiğimizde aynı şoku yaşadık nasıl bakacağız diye korktuk düşündük ama bizim yerimizde olmak isteyen o kadar çok insan var ki, her şeye şükretmeyi bilmeliyiz. Allah onları nasip ettiyse kolaylığını da verir, bakamayacak olsak nasip etmezdi. O şoku attıktan sonra da birine bir şey olacak diye korkmaya başlıyor insan, öyle benimsiyor. O yüzden böyle düşünmeyin, daha sonra imtihan olursunuz. Hakkınızda hayırlısı olsun sadece bunun için dua edin.