zynrn ilk gebeligimde ikizdi 8. haftada kanamayla biri gitti ve oglumu kucagima almisdim cok sükür saglikli. Tekrar hamileyim gene 2 kese göründü biz acaba gene aynisimi olur diye düsünürken 1 tanesi cogalmis ve simdi 20. haftadayim ve 3‘üz bekliyoruz 🤭 yani her iki durumuda yasadigim icin, Allah sizin icin en iyi ne belirlemisse onu yasiyorsunuz. Bol bol dua edin ve hayirlisi neyse o olsun. Hic anne olamayanlari düsünün, böyle Allahin gücüne gider cocuguklariniz yeterki saglikli dogsun