Feyzagokkk gün içinde dün bebekte kasılma vardı birde kasık ağrısı vardı regli gibi dün akşam iyice farkedilecek şekilde oldu sonra gece uyudum üç gibi suyum geldi kasılma ve ağrım vardı zaten. Yıkandim eşyaları alıp hastaneye geçtim geldiğim zaman 3 cm açıklık vardı. 4 gibi vardım 6 da 10 cm oldu ebelere doğuruyorum desem de ilk gebelik çok erken dediler zor ikna oldular baktılar 10 cm biraz bekledim ebeyi 7.7 de aldım kucağıma bebisi