tansugl37 Gizem1504 hiç araştırmadım. Kan pıhtılaşması falan değildi büyük ihtimalle. Çünkü şimdi 30 haftalık hamileyim çok şükür bi sıkıntı yok. Bebekte anomali vardı düştü demekki.
Gizem1504 tansugl37 benimde kesem bozuldu sağlıksız gebelik dendi 6 haftalıktı sağlıkla kucağınıza alın 8 haftalık oldum bende