Arkadaşlar bugün bebeğimin kalp atışını duydum doktorum 7+3 üm ama geç döllenme sen 6+3 sün dedi kalp atışı o yüzden tam net değil dedi bu durumu yaşayan varmı özellikle sıkıntı varmı dedim hayır bu haftalar da çok normal 6 haftalıksın sen dedi haftaya gel gümbür gümbür duyarız dedi ama içime bir kuşku düştü