MeltemKocamer Aygn sürekli evde oturduğum içinmi ki demişsin ya ona cevap vermişim.beni de iki saat arattın kız neye cevap verdiğimi unutmuşum😂😂
Aygn MeltemKocamer 😁😁😁 ama ondan bacim ya otur otur Aksmaa kadar düşün düşün aynı artk bu saatlerde beynim yoruliyr benm 😁
Mia88 Aygn panik atak var bende gebeliğim süresince hiç tetiklememişti ancak son bir haftadır çok fazla kendimi dinlemeye başladım hortladı kalbim sıkışıyor nabzım yükseliyor gibi geliyor heyecan yapıyorum ıster istemez nabızda yükseliyor haliyle :(
Busemiko Mia88 bak bende de oluodu burnum tıkalı onu kafama takıuom gece sıfır uyuçku hep agladım sımdı octım ıns ıyı gelır yoksa dayanamıcaktım
MeltemKocamer Aygn sen de haklısın valla😂en güzeli yürüyüş dr bana hergün en az yarım saat yürüyeceksin dedi.ama bennnn 🤦🏻♀️🤣🤣
Aygn Mia88 faydası olursa bana da haber et bacim😊 sende ben gb takıntılisin 1 aydr agrım var mesela hergun uyuyabilcek miyim die die hergun agrım oldu uyuyamiyrm
Mia88 Aygn tabiki haber veririm merak etme canım ☺️ İnşallah bi süreçtir geçer yoksa sürekli kafaya takmakla geçmez bu haftalar
MeltemKocamer Aygn yürü yürü en güzeli o.dr bana spor panik atağı yenmenin en kolay yolu dedi.endorfin(mutluluk) hormonu salgılanıyormuş sporda