Sevdalmira Aygn aynen canım evde kendimizi dinlediğimizden oluyor yazın işyerimizi var oraya gidiyorum çok sıkıntı olmuyor kışın evde olunca zorluyor bu hastalık
Aygn Sevdalmira aynn ya bebek olunca geçer mi acaba birileriyle konsuurken iyiyim ama yanlız kalınca sknti ama sürekli de konuşamam ve hep hastalık konusuyrm biktim artk yemin ederim😔😔😔
Aygn Sevdalmira çok zor ya yemin ederim bu zmana kadar ilaç kullanmadim şu çocuğum hayirlarla bir gelse inş passiflora kullansam mı ki diyrm bende
Sevdalmira Aygn bilmiyorum dayanamıyorum ben artık eşim istemiyor ilaç içmemi ama çok kötüyüm başlıcam sen daha önce kullandın mı
Aygn Sevdalmira hiç kullanmadim hep sabrettim ama işte bir şeyle meşgul oldm mu olmuyr o yüzden kendimi ilaca bağlamak istemiyrm 26 yaşındayım 10 senedir var ve hep boşum hep oturuyrm hep avarayim yani
Gulsahky17 Aygn bende 26 yaşındayım 16 yaşından beri panik atak anksiyete uğraşıyorum.ilaç kullanıyorum düzenli doktor kontrolünde bırakıyorum 1 sene sonra en ufak sorunda tekrar nüksediyor.ve şu an hamileyim ne yapacağımı bilmiyorum
Aygn Sevdalmira aynn canm ama kullanmak istemedim hiç alıştırmak istemedim kullananlara baktım geçen yok en iyisi vücudu alıştırmamak
Yasemin9420 Aygn Merhaba! Ben hamişe değilken hapını kullanmıştım. Pek bi etki hissetmedim açıkçası. Belki şurubu daha etkilidir.
Mia88 Aygn panik atak var bende gebeliğim süresince hiç tetiklememişti ancak son bir haftadır çok fazla kendimi dinlemeye başladım hortladı kalbim sıkışıyor nabzım yükseliyor gibi geliyor heyecan yapıyorum ıster istemez nabızda yükseliyor haliyle :(
MeltemKocamer Aygn yok be gülüm zannetmiyorum..inşallah dediğin gibi olur inşallah bebek sana çook iyi gelir🤗
MeltemKocamer Aygn sürekli evde oturduğum içinmi ki demişsin ya ona cevap vermişim.beni de iki saat arattın kız neye cevap verdiğimi unutmuşum😂😂