Nurkl Aralık’ta kimyasal gebelik geçirdim Ocak regl günümü gördüm kendime gelmek için aksayip aksamadigina günümün görmek için günü gününe geldi bittiğinden hemen sonra tekrar değerlendirme yaptım ovulasyonla takip ettim şimdi testlerim pozitif 😇🤍Allah en kısa zamanda sana da sağlıklı bir gebelik yaşatsın inşallah 🤍