Bmk97 Linammm01 hayır yapmadım çok erken diye test alıp denemek istiyorum kan testine cesaretim yok henüz. Ama sizin testte çizgi var olmasa hiç çıkmıyor
Linammm01 Bmk97 haklısınız bende sevinemiyorum o kadar yalancı pozitif varki bakalım pazar günü tekrarlıcam umarım koyulaşır
Bmk97 Linammm01 inşallah değerlerimiz çok iyi çıkar ☺️ negatif olduğunda hiç çizgi olmazmış ama tüp bebek olduğu için net bilgi yok. Sizde mi perşembe günü test vereceksiniz
mucize24_ Linammm01 benimde sadece 1 tane iyi kalitede 3.gün embriyom var 2. Adeti bekliyorum transfer için 🙈
mucize24_ Linammm01 çok korkuyorum kötüyü düşünmek istemiyorum ama o korku içimden çıkmıyor tez vakitte güzel sonuçlar alalım inşallah 🤲🤲🤲🤲 bu süreçte özellikle şuna dikkat ettim dediğiniz bir şey var mı
Kalbiminsesi Linammm01 bende 5 gun ogrenmjstim boylr var yok arasiydi suan 36 haftq olduk saglikli ilerler insallah
Linammm01 mucize24_ ben avakado yedim hergün badem yedim bol bol bide kabak çekirdeği yedim onun dışında rutin hayatıma devam ettim rabbim isteyen bütün kadınlara nasip etsin inşallah 🤲