Linammm01 Merhaba arkadaşlar 3 şubatta transfer oldum bugün transfer günü dahil 5. Gün test yaptım varmıdır
2iz-Annesi Linammm01 bişey diyimmmi bende böle oldum transfer den beşinci gün sonra hevesle yaptım dikkatli baktığımda çizgi vardı iki gün sonra yaptım tekrar
2iz-Annesi Linammm01 Perşembe 2 Ocak trasefer ben Çarşamba yaptırmıştım pazar kan demişti beklememistim
GezenTavuk_2 Linammm01 bu marka hakkında yalancı pozitif duymuştum ama var gibi duruyor başka marka ile yenileyin
Annekuzusu06666 Linammm01 hem çatlatma iğnesi etkisi olabilir hemde bu marka pek önerilmiyor çok erken bence bide
Linammm01 2iz-Annesi ayy inşallah vardır kan testine daha var 13 şubatta verecem kanı pazar günü tekrarlıyım testi en iyisi