Pnr_02 Mehmeteren-ve-defneninannesi ben ins i güne kadr gelebilirim riskli biraz erken olma ihtimali de var
Beyza_12 Mehmeteren-ve-defneninannesi bana ilk önce 24 şubata verildi gün şimdi 3 marta ertelendi ama ben 24 Şubat’ı istiyorum bu kontrolde tekrar konusacam bakalım 🤷🏻♀️
HazelSeren Mehmeteren-ve-defneninannesi bizim 27 şubatta kontrolümüz var artık o tarihten sonra gün verir heralde😀
babyiscoming_ Mehmeteren-ve-defneninannesi ben ben ben 😍😍 24 şubat saat 11:30 🤲🏻 şuan tam 37+0ım 39+3 te kavuşacağız🩵
Mehmeteren-ve-defneninannesi Pnr_02 Beyza_12 Bebekonunannesi Asllaydn Lal37 Kızlar son 4 gün kaldı ne durumdasınız
atlasinannesi231118 Mehmeteren-ve-defneninannesi Pnr_02 Bebekonunannesi Asllaydn Lal37 peaceandlove Anneler ne yaptınız? Geldi mi kuzular?
Pnr_02 Mehmeteren-ve-defneninannesi şuan 34+5im bebek kanala girmiş karnimda çok aşağıda suyunda fazlaymış nasıl oldu bilmiyom inşallah iki hafta daha bsy olmazda
Beyza_12 Mehmeteren-ve-defneninannesi erken doğum riski vs gorulmedi bebekte keyfi yerinde 1 hafta daha kalsın dedi doktor
Mehmeteren-ve-defneninannesi babyiscoming_ ilk sezaryen mi canım seninki . Benimki 37+6 da alacak ikinci sezaryenim olacak sabah saat 7 de gel yatış yapacağız dedi heyecan dorukta 🤣🥲🥲
Bebekonunannesi Benim 24 şubata sezaryen günüm var inşallah o güne kadar bekleyebiliriz🥰 bebeğimde gelişim kısıtlılığı var 37. Haftaya sezaryen planladık çok da az kaldı inşallah o güne kadar bekleyebiliriz
0680 Mehmeteren-ve-defneninannesi Banada ilk 3 martta alalım dedi.Ramazan geliyor hocam ve benim ağrılarım çok deyimce daha önce alabiliriz o zaman dedi. Şuan 36 haftayız ama benim dayanmaya hiç gücüm kalmadı. 21 şubatta kontrol var. 25 inde yapalım sezaryeni diyeceğim.
Mehmeteren-ve-defneninannesi 0680 bende 25 ini istedim doktor nöbet çıkışı olduğu için bir gün öncesinde alacak