irem_brk58 tabi bu ihtimal de var. Benim ilk gebeliğimde kanamam vardı hep kahverengi de oldu bazen kırmızı da. Ama açılma ya da hunileşme olmadı hiç. Baskı da olmadı. Bebek de tersti gelmedi gelesi de yoktu sanırım. Bütün bunlar yüzünden kafa olarak çok kötü olsam da düşünüyorum da şimdiki aklımla rahatmışım Serklaj var diye.
Şimdi ikinci gebelik. Daha evvel kaybım yok ve şu an bir belirti kanama vs de yok, ilk gebelik de iyi geçti diye Serklaj tarafıtarı değil doktorlarım. Ama bazen diyorum olsam daha mı rahat ederdim bilmem. Olmanın da olmamanın da zorluğu var açıkçası.