Moon2 zlemceylan 2 kilo aldım karnım belli oluyor 😊 hareketlerini hissediyor musunuz ben sadece bi kaç defa pıt pıt şeklinde hissettim öyle net hissedemedim henüz daha erken mi acaba bilemedim
zlemceylan Gulcan0643 tebrik ederim valla kilo almadan maşallah bende şu an +1 ile gidiyorum mide bulantılarınız çok oldu mu 😍
zlemceylan Kkardelenn1 yediğimiz şeylerden gaz da olabiliyor o da şişkinlik yaratıyor en azından kendimde öyle maalesef bir de sizde de oluyor mu kabızlık olmaya başladı bu haftalarda probiyotik tarzında kefir yoğurt tüketmeye çalışıyorum 😍🥹
Gulcan0643 zlemceylan aksine hiç mide bulantım yok durmadan aşeriyorum 😂😂 ilk hamileliğimde 9 ay kusmuştum
Kkardelenn1 zlemceylan evet bende gaz ve hazımsızlık problemi çok var maalesef demire birkaç gün önce başlattı doktorum genelde kabızlık yapar bende ama umarım yapmaz 🥹
zlemceylan AdaEcem 3-4 kilo alanları duymuştum ama tebrik ederim gerçekten şu an kilo almadan ilerliyoruz 💃🏻😍☺️
AdaEcem zlemceylan 19-20 haftadan sonra kilo almay başlıyorum. 2 gebeliğimde 15 haftalık iştahsızlık kilo kaybı oluyor bende.
zlemceylan Kubraylvc o da güzel bir şey 7 haftada 1 kilo almışsın en azından kilo alımını durdurmuşsun 😍
zlemceylan Kkardelenn1 evet o demir ilacından sonra ne oluyorsa oluyor o yüzden sıvı alımını arttırmak lazım doktorum bana da probiyotik ilaç önerdi onu almak istiyorum aslında istersen önerebilirim hamşleler kullanabiliyormuş
zlemceylan Moon2 ben şu an hiç hissetmedim ama genelde 17. Haftadan itibaren hissediliyormuş bazen bu 18-19-20 haftalarıda bulabiliyormuş 🥰
Ceydaaas1 zlemceylan ben adet tarihime göre ve uygulamaya göre 15 haftaligim ama Dr kafa mesafesine göre 16 haftalık Sn dedi sizce bundan sonra böyle mi hesaplamam lazım ?
zlemceylan Ceydaaas1 bana da doktorum bu haftalarda gelişimi hızlı olarak 4-5 gün öne geçebilir dedi en son gittiğimde benimde 1 hafta geridendi şimdi tam gününü yakaladı endişelenmene gerek yok 16 haftalık olarak hesapla bence 😍
Kkardelenn1 zlemceylan farklı markaların ki de mi aynı yapar acaba bu devletin karşıladığı özel gruplardan belki kabızlık yapmayanı vardır onu da sorabilirsin doktoruna canım ☺️2.5-3 litrenin altında su içmiyorum ben şimdilik yeterli sanırım