nisoom01 öyle görmedim ama bi kere kız olup sağlıklı olduğunu gördüm anne karnındaydı hala ve aşırı güzeldi bu benden olamaz demiştim ahahah 😅 diğerinde de erkek bebek gördüm o doğmuştu ve o da o kadar güzeldi ki beyaz tenli saçları siyah falan ona da demiştim yok ya benim değildir diye😅 emzirirken görmüştüm onu.