-sum- Sedameda estağfurullah bende aldım aynısından ☺️ nasipse ben sizden önce kullanicam o zaman bu ay bekliyoruz bebişi 🤲🏻
Salepcee Slhls ben de eezy almayı düşündüm ama bebiş erkek olduğu için oturma alanı çok dar diye gördüm birkaç kişide o yüzden balios aldık eğer bagaj sorununuz yoksa tavsiye ederim evet ağır bir araba ama bebek için çok konforlu
Sedameda @-sum- süper, sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️ o zaman siz yorum güncellersiniz müsait olursanız 🌸