Beyzaaldemir Hamilton R1. İlk ebebekin travelini almıştık ama korkunç ağır, yer kaplıyor, yolda giderken hantal, taşısan taşınmıyor, kurulumu da problemdi. sonrasında hamilton a geçtik. Tek elle aç kapa yapılıyor, tek elle bile sürülüyor, sürüşü yönlendirmesi de kolay ve arabada hiç yer kaplamıyor