caramel canim hatirladigim kadariyla Balikesir’de yasiyorum demiştin bende ordayim nerde yaptirdin asilamayi bende bu adetimden 12-13 subat gibi gidicem direkt adette mi gideyim yoksa onceden gitmem gerekiyor mu? Eger zahmet olmayacaksa kisa bi bilgilendirir misin biraz stresliyim🥹 şehir hastanesinde yaptıracağım bu arada ben 💕