Ceydaaas1 caramel normal benjmde olmustu speklum takılırken biraz zoelanmistr ondan da olmuştur hatta benim kalkıp eve gelirken inanılmaz kasık ağrım olmuştu kivranmistim
caramel Lavinyam06 olmayacak demişlerdi ama biraz sızladı canım dayanılmaz değil ama işlem sonrası bel ve kasık ağrısı oldu hala devam ediyor kahverengide akıntım var
caramel Ceydaaas1 ay evet bende kıvranıyorum alışamadan sonra dinlenme fırsatım olmadı ancak uzanabildim
dora2110 caramel hsg filmindeki gibi bi sancı oldu işlem yapılırken sonra bekledim 15 dakika kalktıktan sonra ağrı olmadı ilk işlemi yaptığında bi akıntım oldu gibi hissettim ama ne olduğunu anlayamadım kanama vs olmadı
Lavinyam06 caramel Bazı kadınlarda aşılamadan sonraki birkaç gün adet sancısına benzer sancı ve kramplar yaşanabilir. Bunun yanı sıra aşılama yöntemi sonrasındaki birkaç gün hafif lekelenme görülmesi de normaldir. Böyle yazıyor nette canım
dora2110 caramel o bende vajinal muayene sonrası sürekli oluyodu korkulacak bir şey yoktur adetten kalan kan sökülüyodur başka bi durum olsa doktor söylerdi illaki kafana takma sakın
caramel dora2110 aynen stres yapmıorum normal karşılıyorum ilk korkmuştum internette kanama olmaz yazdığı için
dora2110 caramel benimde oldu şimdi aşılamanın üstünden 5 saat geçti anca geldi akıntı yine de chatgbt ye sordum normalmiş