Kadersss Narin4545 bunu bana çocuk doktoru demişti bende bilmiyordum böyle olduğunu ama araştırmıştım 1 aydan fazla sürüyor ise anne sütü sarılıgıdır
deletedmom43191 Narin4545 sütün yetmedi yetmiyor demedim farkındasın dimi ben sarılık hemen gitsin diye dedim ne kadar çok beslenirse o kadar iyi demeye getirdim
Talentedmom Narin4545 inanır mısın bilmiyorum ama sarımışıkta uyuttuk abajurda kayınvalidem söyledi gerçekten faydasını gördük hiç sarılık olmadı tam olur gibi oldu hemen geçti
Esra_Elisa8 Narin4545 o zamn sık sık emzirin dk.basi emzirin birde imkan varsa her gün yıkayın yıkama suyuna altın ekleyin onunla yikayin