Narin4545 içinizi rahatlatayım, bebeğim 2 aylıkken değeri 7.40dı 😄 dün kan alındı, şuanda 3.20 ye yeni düşmüş, bugün 2 ay 20 günlük olduk, yani olabiliyor endişelenmeyin, sık sık emzirin, 2-3 saati geçmesin beslenme süresi, ben bitek geceleri 3 saat uyumasına müsade ediyorum, hatta dün gece bi ilk oldu, 4 saat uyumuş, bende uyumuşum, amaann dedim ne güzel uykumuzu almışız 🤣😂😂😂