Ecemom_ toplanma sırasında canınız yanmıyorsa yalancı oluyor genelde. 31 haftalıkken nst de bu tarz toplanmalar oldu 40 lardaydi sancı ama ben birşey hissetmedigim için sancidan sayılmadı. Geçen gün de nst bağlandım bebekte toplanma falan olmuştu ama nst sancı çıkmadı. Genelde acı vermesi, düzenli olması, hareket edince veya dinlenince geçmemesi sıkıntı oluyor