Ecemom_ ben daha 24. Haftadayım 21. Haftadan beri oluyor bende ara sıra detaylıya gittiğimde bebek büyüdükçe olur eğer ağrıda eşlik ederse veya düzenli aralıklarla olursa hemen acile git demişlerdi geçen gece sabaha kadar sürekli bi noktada toplandı kasıldı hafif masaj yaptım düzelince kıpır kıpırdı hiç durmadı ağrım da yoktu ama sabah hemen hastaneye gittim doktor çok kısa baktı hemen suyu azalmış ondan böyle bi yerde toplanıyor magnezyum kullan bol su iç deyip gönderdi. Kendi doktoruma görünemedim daha ama bebiş iki gündür normal günde birkaç kere kasılıyor masaj yapınca geçiyor hareketleri falan da iyi. Ama sizin haftalarınızda sanırım normal artık böyle olması rahim kendisini doğuma hazırladığından bebek büyüdükçe çok sık oluyormuş genelde. Önemli olan ağrı eşlik edip etmediği diyorlar ama yine de doktora görünmekte fayda var bence. Bi de ben 12. Haftadan beri progestan kullanıyordum normalde bu hafta bırakacaktım ama bu kasılmalar bende beklenenden biraz daha erken başladığı için onun dozunu arttırdık son haftalara kadar kullanırsın dedi doktorum