Oskeniz 54-esma sancımız gelmezse suni sancıylamı yapıcaz 😬onu geçtim 42ye kadar beklicez mi kafamda deli sorular
Nurcantas65 38 haftadan beri 3 cm açıklık var. Sancı pek yok 40+0 im hafif ağrı var,doğum sancısı gibi değil ama belki açıklık artıyordur beklemedeyim gelip giden ağrıları 🥴
Oskeniz Nurcantas65 ay valla siz böyle diyince stres oldum neden artmıyor bende yürüyüş yapıyorum bol boş evde egzersiz ama sancı namına bir şey yok vakti var demekki bebişimizin sağlıklı gelsinlerde
Oskeniz mahirsmom bende öyle nişan geldiği için neden sancım yok ne zaman gelicem acaba diye düşünmektwn alıkoyamıyorum kendimi bitkisel çayları içmektende korkuyorum açıkcası
mahirsmom Oskeniz ben korkmuyorum ama doğal akışına bırakıyorum ne zaman isterse o zaman gelsin diyorum 😅 iki üç squat yapsam hemen kasılma oluyor aslında zorlasam gelir gibi ama dediğim gibi bu sefer bebeği strese sokmak istemiyorum kafam çok karışık
Ahsen-01 Oskeniz aslında alttan muane tetikliyor diolar birde ilişki çok etkili gerçekten ama gelmek istemeyene ne yaparsan yap boş
Oskeniz mahirsmom evet çok kişide gördüm ada çay ahududu çay gibi ama etki etmeyendede etmiyor bebişler kendi seçiyor gününü ya 😅