Yaprak_cansu8063 oznur555 bende progestan fitil kullandım ilk Zamanlar çok şükür hiç bir şey olmadı morelini de bozma daha çok iyi düşünmeye çalış
Yaprak_cansu8063 oznur555 yani tam olarak net bişey demiyorlar rahimden de olabilir bende tiroid vardı boğazımda ondan oluyormuş
MnvAkcl oznur555 Benim de öyle 14. haftadayım şu an ilk haftalar çok korkuttu doktor beni düşük riskin yüksek diye düşük olmasa da erken doğum olabilir dedi çok şükür 12 haftayı atlattık inşallah zamanında gelir olumsuz düşünmemeye çalışıyorum 🙏🏻🙏🏻