Htcrmzn16 oznur555 benim doktorum da ilk gittimde 5 buçuk haftalık ken söyledi rahmin kalp şeklinde dedi şimdilik sorun görünmüyor dedi. Ve şimdi 25 haftaligiz pasamla çok şükür iyi gidiyor içinizi ferah tutun ben ilaç filan kullanmadım zaten bebek büyüdükçe o şekil kayboluyor görünmüyor 😊
KonuMankeni oznur555 benim de kalp şeklindeymiş ilk hamileliğimde doktor ters rahim demişti bununla ilgili bir şey söylememişti. Şu an ikinciye hamileyim bu hamileliğimde öğrendim. Erken doğum riski Olabiliyor demişti doktorum ilk kaç haftalık doğdu diye falan sordu. Ama ben zaten 41 + 4’te fitilli falan dogurdum. Hala daha doğacağı yoktu yani. Etkileyen bir şey olduğunu düşünmüyorum. Bu hamileliğimde de herhangi bir sorun yaşamadım 31. haftadaYım şükür
oznur555 Yaprak_cansu8063 Yaprak_cansu8063 çok geçmiş olsun canım. Benim ilk gebeliğim . Bugün doktor söyledi kafama çok taktım. Progestan verdi fitil şeklinde kullan dedi. Başka bi doktora da gitmek istiyorum. Genelde sorun olmuyor ama biz önlemimizi alalım dedi . Yine de çok modum düştü 🥹
Serrasmsk oznur555 düşük riskin var dediyse perinatoloji ile gorus kesin. Farkını anlayacaksın çok bilgililer hakimler
Yaprak_cansu8063 oznur555 bende progestan fitil kullandım ilk Zamanlar çok şükür hiç bir şey olmadı morelini de bozma daha çok iyi düşünmeye çalış
Yaprak_cansu8063 oznur555 yani tam olarak net bişey demiyorlar rahimden de olabilir bende tiroid vardı boğazımda ondan oluyormuş
oznur555 Serrasmsk bu rahimlerde düşük riski ve erken doğum riski olabiliyor önlemini alalım biz dedi. Keslinlikle başka bi doktora da gitmeliyim 🫠
Serrasmsk oznur555 bende de başka sebeplerden aynı şeyleri söylediler ama sağlıklı olmayan bebekler ilk 12 haftada düşük oluyor zaten ama kendini kasma onun yaşayacak ömrü varsa gelir inşallah
Serrasmsk oznur555 erken doğum riskin hep karşına çıkar hamilelikte beraber bir duru hastalık geldi bana ama iyi düşünmek zorundayız
Bet3346 Benimde kalp seklindeymiş ilk doğumda öğrendim açılmam olmayınca bu tür şekillerde açılma zor olurmuş hemen sezeryana almışlardı ama hamileliklerimi etkilemedi çok şükür şu an 3. Bebegime hamileyim korkma canım bisey olmaz Allah’ın izniyle
oznur555 KonuMankeni çok sevindim çok teşekkür ederim🥹🙏🏻 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi💕🤲🏻